RUBRIKA - FILOZOFIA

POSLAŤ LINK EMAILOM


Nie je proti nim kto je s nami [2/2]


SECOND SERVICE

36.-E-------------- 28.júla 2009 21:14

<< Nie je proti nim kto je s nami [12/19]
<
< nazdar Petko,
< takze Ty mi nerozumies
< a netusis preco sa Ta pytam
< ci sa Ti paci gangstersky liberalizmus?
<
< Uz z predchadzajucich e-mailov
< by si aspon mohol vediet
< co to je:
<
< ' koukej urvat co se dá,
< ' žádný veřejný zájem neexistuje,
< ' peníze nesmrdí a kdo chce chodit večer po ulici
< ' má mít v kapse revolver. Když nemá
< ' jeho chyba.
<
< tolko k definicii toho pojmu,
< viac tam toho netreba.
<
< Ako k takemu stavu dochadza
< a co potom nasleduje
< som nacrtol uz v prvom
< e-maily pre Risa v ktorom som
< vravel ze to jeho
< ponimanie liberalizmu
< je scestne
<
< a potom som to specialne vysvetloval
< aj Stelmovi ibaze ani on to
< evidentne nechape:
<
< MOJA SLOBODA KONCI KDE ZACINA SLOBODA DRUHYCH.
<
< tuto tezu nechape tak ako treba,
< a ked aj chape
< beztak ho to berie
< opacnym smerom:
<
< bude mi vycitat ze komunikujem
< dost konfrontacne
<
< ale s cim Vas to do pekla konfrontujem
< je mu out of question
<
< on svoju velkorysost prejavil
< vladnucej vrstve :)
<
< nie pracovnikovi
< od ktoreho sa poniektori jeho
< kolegovia distancuju lebo
< udajne s nim nespolupracuju dobre
< hoci ako sam uznas
< praca na cashflow v FSR
< svedci o opaku.
<
< v takychto podmienkach uz len
< zaliest do ulity a zanevriet na cely
< farizejsky svet
<
< pokial sa nechces vyplut
< zo svojej podoby
<
< lebo Boh stvoril cloveka
< na svoj obraz
<
< a on je slobodny!
<
< Cc: Riso, Stelmo

37.-D-5------------ 28.júla 2009 12:31

>> re: Nie je proti nim kto je s nami [11/19]
>
> V podstate ano.
> Mojou slobodou je aj nevyjadrovat sa
> k veciam ku ktorym neviem zaujat stanovisko.
>
> Pokial chceme diskutovat o dovodoch vypovede
> tak co mozem povedat a co najobjektivnejsie
> je nasledovne:
>
> Viem ze dovody vypovede napisane na paperi boli
> ine ako skutocne dovody. Zakon stanovuje iste
> dovody a kedze zo zakona nemozem byt napr
> nespokojny so zamestancom
> tak tam uviedli dovod vhodny z hladiska zakona.
> Takze to co tam napisali
> by som vobec nerozoberal ale skor sa
> zamyslel nad tym ci tam bol dovod alebo nie.
> Nesuhlasim s Dusanom v tom ze zly kod
> by sme mali davat zakaznikovi ak vieme ze je
> zly (navyse ak to vieme opravit) = som na tvojej strane.
> Viem ze tvoji kolegovia neboli spokojni
> s tvojou spolupracou (radsej si urobili veci sami).
> Osobne si myslim ze sposobom (formou) ako si
> komunikoval si bol dost konfrontacny a
> urazal ludi (napr "vysmana",
> je zvykom v tejto spolocnosti ze sefa
> nenazyvam kokot.) = som na opacnej strane
> Tvoja utilizacia bola okolo 50%? (u ostatnych clfy
> to bolo 85% a vyssie).
> Viem ze si sa ozval ohladne anonymity
> a mal si pravdu. (som na tvojej strane) Na druhej strane
> musim povedat ze si to napisal takym stylom ze
> povodna myslienka unikla (vysledok je neutralny)
> Tvojim zvykom je dat vsetko na blog. Myslim ze toto
> sme uz preberali ze iste veci su sukromne/firemne
> a na blog sa nedavaju. Som na opacnej strane.
>
> Takze toto su fakty o ktorych ja viem
> a co mohli viest k tvojej vypovedi.
> Osobne si myslim ze si dostal vypoved pretoze
> s tebou neboli spokojni.
> A nielen kvoli mailom co si pisal.
>
> P

38.-D-------------- 29.júla 2009 9:01

<< Nie je proti nim kto je s nami [13/19]
<
< nazdar Petko,
< dajme tomu ze som
< mizerny spolupracovnik
< a mizerny pracovnik vobec
< hoci u Hulmana ani Obervysmana
< ani Vysmana ani ineho mojho
< projektoveho manazera
< nepadlo na tuto temu
< ani slovo,
<
< :) Snad si ale nemyslis ze to preto
< lebo sa bali aby som ich s tymto
< nahodou hned nekonfrontoval :)
< ako je mojim zvykom :)
<
< Petko, :)
< ale dajme tomu ze som
< fakt zly
<
< ovela horsi nez som teraz na Teba,
<
< nevadi Ti ani trochu ze tam u Vas vo firme
< ste sa ku mne zachovali ako
< k ciernej ovci?
<
< toto sa Ta pytam.
<
< k Tvojim partikularnym namietkam
< som sa vyjadril na uplny zaver blogu [2b/11]
< + http://robentin.hlava.sk/article.php?article=903
< bod 31. Zarathustrov pohlad na vec
<
< Dodal by som k tomu snad
< len tolkoto:
<
< viem na co narazas ked spominas
< slovo kokot
<
< ked to takto povies
< vyzera to akoby som chodiac po chodbe
< alebo za svojim pracovnym stolom
< nadaval na toho alebo hentoho
< manazera ze je k****
< ale ako iste vies
< ved si sedel vedla mna :)
< daleko to je od mojno
< spravania sa :) a vobec sa mi to
< nepodoba!
<
< situacia bola takato:
<
< Referoval som Ti co sa odohralo
< na schodzke u Hulmana
<
< ze sme preberali aj tie k****ske
< proti-argumenty mojho
< staff manazera
<
< a na margo toho
< aby som si bol isty ze chapes
< co sa tam vlastne odohralo
< som to komentoval
< takto:
<
< Zachoval sa (ku mne) ako k****
< tj iba sa utvrdzoval v svojej pravde a
< na pracovnika (v mojej osobe) nebral
< ohlad. Pre neho som bol skratka a dobre
< s firmou nekompatibilny !!
< a basta.
<
< Nic na svete by ho nepresvedcilo o opaku
< asi prave tak rovnako ako Teba.
<
< Cc: Peter v Holandsku, Riso

39.-D-6------------ 29.júla 2009 9:25

> Ahoj
>
> vidis a o tom to je. Ja som nieco napisal a ty
> si to pochopil uplne inak.
> Ja som nenapisal ze si mizerny spolupracovnik. Pozor.
> Dokonca mozem povedat ze som sa ta vzdy zastal
> (aj pred Vysmanom) a dokonca som povedal ze aj sami
> clfy chalani hovoria ze tvoj kod je dobry.
>
> A tak chapu aj ludia teba. Vacsina to zvycajne
> pochopi uplne inak ako to ty myslis
> (narazam na tvoje maili)
>
> P.

40.-D-------------- 29.júla 2009 9:44

<< Nie je proti nim kto je s nami [14/19]
<
< caves :)
<
< vidim ze si nenapisal ze som ...
< ale pozri aj Ty, napisal som ze dajme tomu ze som ...
<
< nechcem sa tu s Tebou tahat o slovicka
< a viem ze si bol (v tamtom) na mojej strane
< a viem aj co mi vycitas (okrem ineho):
< tie moje e-maily, ten styl, ta kompozicia
< to provokaterstvo... :)
< ale pochop:
<
< budem sa opakovat:
<
< nevadi Ti ani trochu ze tam u Vas vo firme
< ste sa ku mne zachovali ako
< k ciernej ovci?
<
< mam Ta rad :)
< Robo
<
< Cc: Peter v Holandsku, Riso

41.-D-7------------ 29.júla 2009 9:52

> Ahoj
>
> no kazdopadne si sa vydelil zo stada :-)
> a aka je to farba....
>
> Teraz neviem ci mas na mysli vedenie logicy
> alebo celu logiku.
>
> Vedenie asi ano. To by sa musel vyjadrit
> niekdo z vedenia. Na druhej strane
> by som povedal ze ti dost veci preslo.
> Na ranajkach si celkom dost "ostro" "diskutoval".
>
> Ludia co ta nepoznali (podotykam
> vacsina) ano im to bolo jedno
> resp medzi tebou a logicou.
}
} poznamka adresata:
}
} aby bola veta zrozumitelnejsia
} treba ju (podla mna) citat takto:
}
} Ludia co ta nepoznali (podotykam
} vacsina) ano im to (resp to medzi tebou
} a logicou) bolo jedno
}
> Ludia co ta poznali a poznali aj pozadie
> celeho sporu. = Tych si poznal a vies ako sa k tomu stavali.

42.-D-------------- 29.júla 2009 10:03

<< Nie je proti nim kto je s nami [15a/19]
<
< Mam na mysli ludi co ma poznali a poznali aj
< pozadie "celeho" sporu
<
< tychto ludi (vratane Teba) sa pytam:
<
< nevadi Vam ani trochu ze tam u Vas vo firme
< ste sa ku mne zachovali ako
< k ciernej ovci?
<
< Cc: Peter v Holandsku, Riso

43.-D-------------- 29.júla 2009 10:12

<< Nie je proti nim kto je s nami [15b/19]
<
< poviem to presnejsie:
<
< k tym ludom co ma poznali a poznali aj
< pozadie "celeho" sporu -:
<
< nevadi Vam ani trochu ze tam u Vas vo firme
< ste sa ku mne (cela logica) zachovali ako
< k ciernej ovci?
<
< Cc: Peter v Holandsku, Riso

44.-D-8------------ 29.júla 2009 16:05

> budem hovorit za seba
> myslim ze mi nikdo nezveril mandat hovorit za ostatnych.
> Takze ako to videli ostatni musia povedat oni :)
>
> Ja som to tak nevnimal. Osobne som to vnimal tak ze si
> prekrocil istu medzu trpezlivosti
> u niektorych ludi a kedze si nebol prilis
> oblubeny v clfy teame (= nikto ta nepodrzal)
> skoncilo to tak ako to skoncilo.
>
> P.

45.-D-------------- 30.júla 2009 8:30

<< Nie je proti nim kto je s nami [16/19]
<
< Petko,
< povodne som sa tou svojou otazkou
< obratil priamo na _Teba:
<
< nevadi Ti ani trochu ze tam u Vas vo firme
< ste sa ku mne (cela logica) zachovali ako
< k ciernej ovci?
<
< chcel som aby si hovoril za seba
< lenze v inom duchu:
<
< Ty to stale opisujes ako
< pozorovatel zvonka
<
< akoby si sa od toho celeho dajako
< distancoval
<
< lebo vlastne sa Ta to
< ani velmi netyka
<
< akoby si ani nebol sucastou
< firmy Logica
<
< akoby si ju nebral za svoju
<
< tak ako mozno neberies za svoj ani
< nas stat: Pravo a poriadok
<
< dufam ze vies kam tym mierim,
< alebo nie?
<
< Cc: Peter v Holandsku, Riso

46.-D-9------------ 30.júla 2009 9:11

> Ahoj Robo
>
> mas pravdu v tom ze moje
> ponimanie "som sucastou firmy" je asi ine ako tvoje.
> Ja sa skutocne pozeram na mojho
> zamestanvatela ako na firmu v ktorej pracujem.
> Nie som jej vlastnikom a ani
> neurcujem pravidla.
> Mam s nou urcitu dohodu a v ramci tejto dohody
> mi ona nieco poskytuje a ja jej
> na oplatku nieco davam (musim dat).
> Je na mojom zvazeni ci je to co davam
> v rovnovahe s tym co dostavam.
>
> Nie som zodpovedny a ani ziadnu
> zodpovednost necitim za
> to ze sa vyraba sekera v O2.
> T.j. nie som reprezentantom firmy
> na takej vysokej pozicii aby som urcoval smerovanie.
> Co mozem urobit a robim je ze ak niekto
> robi so mnou (v mojom teame)
> snazim sa byt korektny a spravodlivy :-)
> A v ramci mojich moznosti
> aj zlepsit veci ktore sa daju zlepsit.
>
> Mozno sa moze zdat ze sa k tebe firma/ludia
> zachovali k tebe ako k ciernej ovci.
> Mozme sa vsak pozriet na
> to co si ty urobil
> preto aby sa za teba postavil
> napr clfy team?
>
> P.

47.-D-------------- 30.júla 2009 14:23

<< Nie je proti nim kto je s nami [17/19]
<
< Ahoj Peter
<
< s tym co si napisal na temu "som sucastou firmy"
< suhlasim a to bez vyhrad!
< Pod to co si napisal
< v prvom a druhom odseku
< sa podpisem aj ja.
<
< Pes je vsak zakopany inde. -
< Klucom k pochopeniu toho kam mierim
< tou svojou otazkou -[
<
< * nevadi Ti ani trochu ze tam u Vas vo firme
< * ste sa ku mne (cela logica) zachovali ako
< * k ciernej ovci?
<
< ]- bol v predoslom e-maily
< riadok
<
< * nas stat: Pravo a poriadok
<
< Vo firme akoby to prestavalo platit...
< Akoby to bola zona kde treba
< drzat hubu a krok
<
< Ked sa podla toho nespravas
< ostatni jej "oddani" zamestnanci
< ti to pripomenu :)
<
< Dajakym kuzlom si pre cele stado
< manazmentom pocnuc a
< poslednym robotnikom konciac
< staby cierna ovca
<
< Svedcia o tom reakcie vaecsiny
< na moju malickost
<
< Cc: Peter v Holandsku, Riso

48.-D-10----------- 30.júla 2009 14:51

> Ahoj kratky komentar
>
> ' Vo firme akoby to prestavalo plati...
> ' Akoby to bola zona kde treba
> ' drzat hubu a krok
> '
> ' Ked sa podla toho nespravas
> ' ostatni jej "oddani" zamestnanci
> ' ti to pripomenu :)
>
> k tomuto nemam co povedat. treba konkretne
> Ak mas na mysli tie maili co si dostaval
> od ludi ked si pisal na hromadnu adresu..
> Niektore z nich boli naozaj zle
> ale kedze tych ludi nepoznam...
>
> ' Dajakym kuzlom si pre cele stado
> ' manazmentom pocnuc a
> ' poslednym robotnikom konciac
> ' staby cierna ovca
> '
> ' Svedcia o tom reakcie vaecsiny
> ' na moju malickost
>
> opat konkretne. Kto co napisal. Vies
> ja za to nemozem ze niekto vyjadri nazor
> na to co v zivote nevidel.
>
> P.

49.-D-------------- 31.júla 2009 10:16

<< Nie je proti nim kto je s nami [18/19]
<
< Petko,
< tych konkretnych prikladov takeho
< spravania sa individui vo firme
< som vo svojom traktate
< uviedol az-az,
<
< tu nehovorim len o situacii v Lcmg
< ale vseobecne
<
< V kazdej firme to tak funguje
<
< Akoby firma bola zonou kde treba
< drzat hubu a krok. Ked sa podla toho nespravas
< ostatni jej "oddani" zamestnanci
< ti to pripomenu,
< nestretol si sa s tym este? :)
<
< Cc: Peter v Holandsku, Riso

50.-D-------------- 2.augusta 2009 21:18

<< Nie je proti nim kto je s nami [19a/19]
<
< vynikajucim prikladom toho kde akoby
< prestavalo (v nasom state) platit Pravo a poriadok
< bola v Lcmg situacia okolo toho stikania si
< kartickou cez otvorene
< dvere.
<
< vsetci vratene Teba
< ste sa k mojej kardinalnej otazke
< ci sme tam pre T-Mobile
< mukli alebo vazeni
< konzultanti
<
< obratili chrbtom!
< a ked som poslal ten honest feedback
< zastupca zamestnavatela
< dalo by sa povedat
< stratil so mnou trpezlivost
<
< co mu ale nemam za zle
< a nasli by sme mozno aj spolocnu rec :)
< na rozdiel od Risa ktory
< odmieta chapat
<
< co do pekla asi tak mozem mysliet tou
< svojou otazkou :) ked sa ho
< v danom kontexte
< pytam
<
< co Ta definuje ako cloveka?
<
< Peter (ako nezucastneny pozorovatel
< a komentator) pochopil z coho
< pramenil ten moj vzdor :)
< ibaze
<
< na zaklade svojich poznatkov o tej
< takzvanej tvrdej realite
< ma od zaciatku
< vystrihal
<
< Robko, (za tvoje (nemormalne) normalne
< spravanie) ta vydrbu..
<
< On tiez patri k nim! Hadaj preco asi
< som Ti daval toho Plancka
< do pozornosti -:
<
< ani on sa nepostavil na ziadnu stranu,
< stacilo ked stal (svojim
< nazorom na vec)
< kde stal
<
< Nemysli si ale ze Ti vycitam
< ze si mal nieco spravit
< a nespravil si,
< to nie
<
< Uvedom si vsak ze sa ne-nachadzas niekde mimo
< v transcendentne -[
<
< hoci aj to je pravda :)
<
< a Schopenhauer jmenuje onu schopnost
< pocitovati chvilkami lidi a vsechny veci
< za pouhe fantomy ci snove obrazy
< pravym znakem filosofickeho
< nadani. (...) cela "bozska
< komedie" zivota i se svym infernem
< sune se mimo nej
< ne pouze jako hra stinu
< neb on sam zije a strada
< v techto scenach, a prece ne bez
< onoho prchaveho pocitu
< pouheho zdani;
< - Friedrich Nietzsche
<
< ]- Teda pochop moju (vseobecnu)
< otazku:
<
< svojim velkorysym pristupom
< k ich manazerskej moralke
< v ktorej falosne a oblbujuce
< prisposobovanie sa faktom
< plati za najvyssiu cnost
< si sa postavil
< hadaj kde?
<
< konkretne tu mam na mysli to
< uvedenie na pravu mieru
< pri ePMS
<
< Pochop kam tym smerujem -:
<
< nepoctivca by som
< o toto marne
< ziadal.
<
< Cc: Riso, Peter v Holandsku

51.-D-------------- 3.augusta 2009 13:10

<< Nie je proti nim kto je s nami [19b/19]
<
< dodatok k predoslemu e-mailu,
<
< ' Viem ze si sa ozval ohladne anonymity
< ' a mal si pravdu. (som na tvojej strane)
<
< Ano, viem ze mi v tomto
< davas zapravdu
<
< ale pochop tu moju (vseobecnu)
< otazku:
<
< svojim velkorysym pristupom
< k ich manazerskej moralke
< v ktorej falosne a oblbujuce
< prisposobovanie sa faktom
< plati za najvyssiu cnost
< si sa postavil
< hadaj kde?
<
< Pochop kam tym smerujem -.
< Precitaj si prosim Ta kvoli tomu 3.odsek
< + http://robentin.hlava.sk/article.php?article=909
< v uvahe [0/11] Mea_culpa
<
< Alebo vies co ?- ja Ti ho sem
< prekopirujem:
<
< usmrcovanie Zidov v plynovych komorach
< nie je dielom vyhradne nacistov.
< My vieme ze sa to tyka
< nas vsetkych! My kazdy jednotlivo
< sa tiez priamo podielame na utvarani
< nasho (nad)statu a spolocnosti,
< svojimi kazdodennymi vzajomnymi interakciami
< sa podielame. Napr na pracoviskach
< s kolegami a priatelmi
< hlavne ked sa niektoremu z nas
< krivdi. Kazdy teda mame svoj vlastny
< diel zodpovednosti.
<
< ps:
<
< ci to bola ich narodna karma
< za ukrizovanie Krista
< je na inu temu
<
< Cc: Riso, Peter v Holandsku

a. Auvajs, stupil si mi na otlak

> Zdravim Ta Robert,
> mas celkom dobry vysielac, ale s prijimacom daco este rob,
> myslim, ze pouzivas iny meter pre seba a iny pre inych,
> hlavny problem vidim v tom, ze sa sam neriadis tym, co pises
> (co potom chces ?), sprav si poriadok najprv u seba
> a do mna sa nemiesaj, vobec mi nerozumies.
> Nemozes dokonale rozumiet tomu, co som prezil ja ani iny.
> So zelanim dobreho dna odpoveda
> Peter Rzyman.

b. Tam ked stojis zacni ryt

Hm, takze nakoniec este _ja budem ten zadubeny! ?
takze podla Tvojho metra
som to _ja ktory nema prijimac v poriadku.
} viem ze so mnou sympatizujes a rad som tomu :) ibaze
Zda sa, teda aspon mne sa tak vidi, :) ze medzi nami dvoma
zrovna Ty si ten kto sa (do mna) vmiesava
} z dialky ma posudzuje co robim dobre a co zle
a vobec mi nerozumie.
Podobne ako ten ich triedny, vid clanok
'XXXIII. Neuvazlivost' plus 'LXXI. Dovodova sprava'
a riaditel, vid clanok
'K. Zem ktora nema svoje nebo'.

} ide o pripad na SPSE kde som kratko ucil
} na pol uvaezku. Objavuje sa to tu lebo
} na blog davam svoju knihu odzadu,
} od poslednej epistoly po prvu.
} Mojim zamerom je napisat ju tak aby
} hned od prvych riadkov bolo jasne
} o co tu sudruhovia ide
} a ostatok textu bol uz len
} dokladom ignorantstva ktoreho
} sa dopustate voci Bohu
} lebo Vasim bohom je zda sa
} privilegovany trpajzlik
} ci uz vo forme ober-mukla
} alebo ziacika ktory sa na (mimochodom
} vyberovu) skolu dostal snad
} dajakym omylom.

Ved sa pozri na to co mi pises!
ved zrovna Ty si protirecis v svojej odpovedi:
castujes ma svojimi dobrymi radami {ze mam zacat od seba}
a rozpaprcujes sa lebo (zevraj) nerozumiem Tvojej malickosti
:) zato Ty mne asi "dozaista" (dokonale) rozumies.
Moje "chyby" budu "asi" Tvojimi:

} jednoducho necitas dobre :)
} lebo ja tu vystupujem ako
} normalny clovek ktory
} normalne zvykne aj vybuchnut
} ked nan doliehaju urcite nepristojnosti
} ako napriklad ked robia z neho
} niekoho bez sebareflexie
} v porovnani s ostatnymi sudruhmi
} ktori su jej schopni
} bez problemov
} pricom
}
} su schopni
} vsak takych problemov
} ako napr ten T-Mobile "predstavitel" -
} dalsi jeden taky privilegovany trpajzlik
} podobny kralovskemu bubenikovi
} podla ktoreho by pre nas smernica
} mala byt pismom svaetym,
}
} ved sa docitate dalej
} v mojom traktate.

c. Altruisticky egoizmus

"Tak to vyslo" - to si vravim :)
} tiez si to takto mozno hovorievas - sme rovnaki :)
ja {tiez} myslim velkoryso: aj ociernovanie {ovce} tolerujem
ale pardonovat ho {nemienim ani} ne-budem! -
} ved pochop kde je (hlavny) problem medzi nami:
zapis si za usi {aby Ti to tam
rezonovalo}:

d. Nietzscheho prosba

Mnohy clovek je mi znam
presto nevim kdo jsem sam!
Oko mi moc blizko sedi -
ja to nejsem na co hledi
Melo by cos do sebe
kdybych si sed od sebe
Ne tak jak mam nepritele!
Vzdalen jsem uz od pritele -
mezi nas tak doprostred!
Vite oc tu zadam ted?

e. Kto spali dobru knihu akoby zabil cloveka (2)

Notak! porozumel si tej versovanke? :)
Zrovna toto volam celu dobu, vid napr
1.vynatok '104. Uslachtily kon sa nehanbi za stare sedlo'
2.vynatok '49. Len mysel otvorena osvieteniu'
3.vynatok 'E. Kto spali dobru knihu akoby zabil cloveka'
4.kapitola 'CXLVIII. Kastovnicky system'
3.kapitola 'XCIX. Bytostny odpor k neslobode'
2.kapitola 'XLVII. Moje osobne stanovisko'
1.kapitola 'I. Motto'.

Ved vlastne vravim to co sa mi snazis povedat aj Ty
} ze ked chces so mnou komunikovat
} nadviazat spojenie, mal by si pritom
} aj postupne zistovat
} na com vlastne mi to zalezi
} ak si moj priatel
ibaze Ty sis to jaksi .... nevsimol
i vsimol zaroven. :)

f. Ziadne zasluhy si neziskal

Myslis si ze ma u mna cenu to ze si nieco prezil?
Asi taku jaku ma u Teba to co som prezil ja.

} zda sa Vam to ako krute/ prikre odmietnutie?
}
} V celom svojom traktate
} kritizujem Vas odmietavy/ ignorantsky
} postoj - Vasu benevolenciu k (maskovanemu)
} dojebavaniu/ diskriminovaniu cloveka
} ktory sa pre kolektiv stal
} ciernou ovcou
}
} z akejsi bolsevicko metafyzickej priciny
} konkretizujucej sa napr do podoby prirodzeneho
} zevraj prava Firmy. ved Vy ani len
} neviete co v podstate to
} slovo znamena:
}
} Ak nie je rovnost medzi ludmi
} potom sa pravu nedostava
} jeho zmysel:
}
} Nepostoupis po mnozstvi ke zlemu
} a nebudes se primlouvati k rozepri tak
} abys se uchylil po vetsim poctu
} k prevraceni soudu.
} - Ex 23,2
}
} na toto ohlad on neberie. A ked berie
} tak velmi maly lebo zrejme
} nevidi ze v nasich dialogoch je proticlovecenskost
} ustrednou temou :) a nereaguje na to.
} On na _mne bude nachadzat chyby,
} akoby so spolocnostou resp
} s jej manazmentom bolo vsetko
} tak to vyzera, v tom najsamlepsom
} poriadku,
} a ja Vam ho tu kazim?

52.---------------- 4.november 2008 10:40 - 11:31

52.1a-1
>> cau

52.1b
<< ahoj, uz sa citis po vcerajsku lepsie? :)

52.1a-2
>> dokoncil si vcera pracu?

52.2a
>> so vcerajskom sa to neda porovnat
>> aj ked neviem kam pojdem na obed a co budem papkat

52.2b
<< dnes si pre istotu daj radsej nieco dietne, dobre?
<< napr suchare s cajom, nie?

52.3a
>> no, uvidime :-)

52.3b
<< vies, aby Ti znova neprislo zle
<< nechaj si brusko trosku oddychnut :)

52.4a
>> co nove v praci? robia ti dusno?

52.4b-1
<< som uuuplne v poho :)
<< a nerobia mi dusno :)
<< jednemu kolegovi
<< s ktorym sa osobne ani nestykam
<< a nic s nim nemam
<< sa zda ze
<< na neho osobne robim mobbing

52.5a
>> to je dobre - cize mas sa dobre :-)

52.4b-2
<< pocujes to, tu smiesnost? :)

52.5b
<< mam sa dobre :)

52.6a
>> co robis?

52.6b
<< momentalne programujem,
<< nam tu jednu dost surnu robotu,
<< a Ty ma tu teraz od toho ... aaale nie... Ty mozes :)

52.7a
>> nie - pytam sa na ten mobbing
>> tomu nerozumiem

52.7b
<< je to blbost, nic take nerobiiim :)
<< len on je z tych mojich e-mailov
<< kapanek na nervy :)

52.8a
>> ale co je to mobbing?

52.8b
<< http://(...) [ten link uz nefunguje]
<< tu sa dozvies :)

52.9a
>> jaj aha - pekne
>> v istom zmysle si teraz mobbovany ty

52.9b
<< veru, da sa povedat, ale je to uuuplne v poho :)

52.10a
>> vsak - ty si bol na to pripraveny, ze?!

52.10b
<< no jasne! :) Ale kolegovia s ktorymi robim
<< su v pohode :)

52.11a
>> ale teraz uz robis s inymi, nie?!

52.11b-1
<< ano, Ale aj ti predtym boli v pohode :)

52.12a-1
>> sa mi paci, ze dnes mas aku dobru naladu :-)

52.11b-2
<< len niektorym tu "sibe" :) ako napr tomu
<< manazerikovi ktoremu robim mobbing :)

52.12a-2
>> tomu Volodovi?

52.12b
<< myslis Vladimira?
<< nie, to je iny, vola sa Laco,
<< uz ho mam aj na blogu :)
<< http://robentin.hlava.sk/article.php?article=880
<< vid replika 3c :)

52.13a
>> :-)
>> :-D

52.13b
<< smiesne, ze? :)

52.14a-1
>> najma ta prva veta
>> casom pochopi kulturu otvorenosti a priamosti
>> v Logice pomahajucu osobnemu rastu.

52.14b
<< veru, no nie je to teliatko? :)

52.14a-2 (15a)
>> demokracia nie je ani v Logice
>> a hotovo skratka
>>
>> neviem preco sa tieto velke firmy
>> hraju na otvorenost ;-)
>> v malych firmach sa na nu nehraju

52.15b
<< tam skratka su alebo nie su otvoreni, nie?

52.16a
>> tam su priame vztahy
>> nakolko nemas manazersku hierarchiu

52.16b
<< spravne, v tom to bude. :)

52.17a
>> ale bud ma majitel firmy
>> jasnu predstavu co a ako chce -
>> a ty mas len konat za co ta plati -
>> alebo mu mas robit aj analyzy -
>> nejakeho oponenta -
>> ale na to musis byt skuseny
>> a je na tebe zodpovednost za dopad

52.17b
<< ja vyzadujem od nich len korektne vztahy,
<< dalo by sa povedat. Ziadne
<< karelabovanie.

52.18a
>> ale ked mas manazera
>> za personalny rast pracovnikov -
>> tak ten aby vykazoval nejaku cinnost
>> tak MUSI vymyslat vselijake dotazniky
>> kde sa TVARI ze hlada metody zlepsenia
>>
>> on MUSI kalerabovat
>> je to jeho JOB

52.18b
<< Nuz co ine mu chudakovi zostava :)

52.19a
>> a nic ine robit nevie
>> pravdepodobne

52.19b-1
<< ale aj on sa potrebuje niecim zivit, nie?

52.20a-1
>> nuz a vacsina ludi vzdy vyplni za 5 minut
>> ze ako je SPOKOJNA s firmou

52.19b-2
<< tak majme s nim sucit

52.20b-1
<< a ja NIE som vaecsina :)

52.20a-2
>> a obcas sa najde niekto ako ty
>> kto mu na to chce naozaj odpovedat :-)
>> ale to on nechce

52.20b-2
<< som uprimny :)

52.21a
>> to tiez nechce

52.21b
<< kaslu na moj honest feedback
<< ale ja som Tvrdohlavy :)

52.22a-1
>> on potrebuje "honest_feedback.doc"
>> si ulozit do adresara feedbacks
>> a spravit nejake grafy

52.22b
<< nech si robi co chce. Ale uz bez mojej pomoci. :)
<< resp ucasti

52.22a-2 (23a)
>> a potom ti pride pravdepodobne mail
>> ze ako dobre si firma postupuje aj v tomto roku,
>> ako su jej zamestnanci spokojni a pod.

52.23b
<< A ja im to vsetko este pekne osladim :)
<< Tu spokojnost si teda pekne vychutname! :)
<< no nie?

52.22a-3 (24a)
>> mala firma - ktora hlada zisk
>> a pocita kazdu korunu,
>> tak ta by takehoto cloveka nezamestnala
>> a ani by nikdy nestracala
>> na take somariny cas
>> Velka firma si v rozmare moze dovolit vsetko

52.24b
<< veru, taka mala firmicka sa musi
<< inak obracat. Musi zit staby
<< vlcia svorka.

52.22a-4 (25a)
>> a este aj zamestnaju aj takych Lacov
>> a naucia ich ten system ospevovat
>> mozno aj skolenia na to ti ludia maju
>> a tie skolenia su tiez drahe
>> ale firma je ako zena - utraca za rozmary
>> nehorazne prachy

52.25b
<< Ty si taka?!

52.26a
>> bilo by sa to s mojimi krestanskymi idealmi

52.26b
<< Ale aj tak si stale zena, nie? :)

52.27a
>> brb
------------------- 7 minút
>> :-)

52.27b
<< ale brusko Ta uz neboli ked si bola brb, ze? :)

52.28a
>> nie :-)

52.28b
<< to je dobre, ale dieta nezaskodi, takze
<< opatrne s jednom dnes, dobre? :)

52.29a
>> oki :-)

52.29b
<< fajn, ale Katuska teraz musim uz makat,
<< fakt surna robota, okej?

52.30a
>> ok, tak cauko

52.30b
<< pokecame potom este vecer,
<< budem sa tesit, pa a :-*
















reklama

Róbert Valentín
udajne paranoidny android


http://robentin.hlava.sk
Ako literárny prostriedok je dialóg či diskusia hádam lepšia ako prázdne konštatovania vecí, javov, udalostí... :Maur # Robertíno je chudák. Nepovedal svoje pravé meno, na to nemá dostatok odvahy, lebo tu popísal množstvo urážok. V reálnom živote, teda zoči-voči by sa zrejme ani vykoktať nevedel. Na hlave si zrejme lieči nejaké komplexi. Robí si žarty a uráža všetkých blogerov, ktorí píšu o spoločnosti. Prirodzene, sám nemá odvahu dať sem svoju tvár a skúsiť písať články. Zrejme na to ani nemá... odhadujem ho na 13-15 ročného pubertou poznačeného mladého muža. :Morphee # neviem, ako Vás, ale mňa sa osobne najviac dotkli komentáre od človeka, s prezývkou .....Klitoris, či ako to tam je, písal akoby nad neho vo svete široko ďaleko nebolo... bieda... fakt bieda, aj ja to tu zapichnem...ne-mám potrebu sa s niekým hádať... :Noel




NAJLEPŠIE ČLÁNKY


S U | D O | K U

NAJČÍTANEJŠIE


TOP BLOGERI
Zdeno Jašek